Dacia z fabryczną instalacją gazową
Dodano 09.09.2014
Znak, że zapłacisz mniej: Dacia z fabryczną instalacją gazową.
SAMOCHODY DACIA Z FABRYCZNĄ INSTALACJĄ LPG
Paliwo, które zasila silnik samochodu z instalacją LPG jest dwojakie: to benzyna lub paliwo LPG czerpane z dodatkowego zbiornika. Start silnika zawsze następuje przez zasilanie benzyną, po czym jest on automatycznie przełączany po kilku sekundach na LPG (zależy to od temperatury silnika). Gdy zbiornik LPG stanie się pusty, zasilanie przełączy się automatycznie na pobór benzyny. Przełączenie zasilania z benzyny na LPG i na odwrót może nastąpić też w dowolnej chwili. Ma na to wpływ kierowca, korzystając ze specjalnego przełącznika na tablicy rozdzielczej. Dzięki zamontowaniu zbiornika LPG w miejscu koła zapasowego (zastąpionego zestawem do naprawy opon), objętość bagażnika nie ulega zmniejszeniu.
Solidność, niezawodność - niepodważane zalety instalacji LPG
Fabryczna instalacja LPG Landi Renzo gwarantuje wysoką jakość, niezawodność. Spełnia europejskie normy dotyczące bezpieczeństwa. Landi Renzo jest specjalistą i światowym liderem w dziedzinie systemów zasilania LPG. Zbiornik LPG jest wykonany z bardzo wytrzymałej blachy stalowej grubości 2 do 3,5 mm.
Modele Dacia z fabryczną instalacją LPG objęte są 3 letnią ( lub 100 000 km ) gwarancją producenta, podobnie jak wszystkie inne wersje modeli marki Dacia.
Przyguccy Inter-Car oferuje instalację LPG w oparciu o schemat przygotowany przez Landi Renzo Polska i zatwierdzony przez Renault Polska Sp. z o.o. Nad jakością montażu w serwisie czuwa kontroler jakości, który odbył specjalne szkolenie w tym zakresie. Współpraca z producentem instalacji LPG, firmą Landi Renzo gwarantuje wysoką jakość montażu i funkcjonowania.
Jeśli jesteś zainteresowany kupnem Dacii z fabryczną instalacją gazową, masz gwarancję, że zapłacisz mniej, bo oferujemy Ci:
- solidny samochód w rozsądnej cenie,
- niższe koszty eksploatacji.
Dwa zbiorniki paliwa (benzyny oraz LPG) pozwalają na zwiększenie zasięgu samochodu prawie dwukrotnie. Dla Sandero może dochodzić do 1 200 km dzięki zasilaniu dwoma rodzajami paliwa.
LPG (mieszanina butanu i propanu) nie zawiera ani benzenu, ani siarki, ani też ołowiu szkodliwego dla zdrowia i środowiska naturalnego. Wykorzystanie gazu do zasilania silnika, to w porównaniu do wersji benzynowej nawet o 13% mniejsza emisja CO2. Zasilanie LPG to też obniżony poziom hałasu pracy silnika (o 60% w stosunku do silnika wysokoprężnego).